Slide background
Slide background
Slide background

regulamin

 

SERWISU INTERNETOWEGO KLUBU ZAKUPOWEGO KOSZYK LISIECKI

 

§ 1.

 

Warunki ogólne

 

Szczegółowe zasady korzystania z serwisu internetowego prowadzonego pod adresem zakupy.koszyklisiecki.pl  (zwanego dalej serwisem) odbywają się według niniejszego regulaminu.

Złożone przez Klienta (zwanego dalej Klientem lub Zamawiającym) zamówienie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zobowiązuje Klienta do jego przestrzegania.

Operatorem serwisu internetowego jest:

Iso-Tech sp. z o. o.
ul. Kazimierza Kordylewskiego 1
31-542 Kraków, Polska
NIP 6762180759
 

Ceny produktów dostępnych w sklepie są cenami brutto (zawierają należny podatek VAT) i są przedstawione w złotych polskich.

Do korzystania z serwisu niezbędny jest dostęp do sieci Internet oraz konto poczty elektronicznej.

Zabrania się wszelkich czynności, które destabilizowałyby pracę serwisu internetowego, utrudniałyby dostęp lub korzystanie z niego. Zabronione jest podejmowanie innych działań na szkodę Właściciela serwisu internetowego lub innych Kupujących lub zagrażających ich prawom lub interesom.

§ 2.

 

Uzyskanie dostępu do serwisu

 

Klub Zakupowy Koszyk Lisiecki funkcjonuje jako element systemu sprzedaży Produkt Lokalny z Małopolski, którego operatorem jest Fundacja Partnerstwo dla Środowiska.

Klub zakupowy Koszyk Lisiecki jest klubem zamkniętym, co oznacza, że osoby nieposiadające rekomendacji innych klubowiczów, nie mają dostępu do oferty znajdującej się w serwisie.

Aby uzyskać login i hasło do korzystania z serwisu, należy skontaktować się z koordynatorem Klubu Zakupowego Koszyk Lisiecki korzystając z adresu: zakupy@koszyklisiecki.pl.

Po zgłoszeniu i weryfikacji przez koordynatora Koszyka Lisieckiego, klient dostaje dostęp do strony internetowej www.zakupy.koszyklisiecki.pl, która zawiera aktualną informację o dostępnych produktach.

Rejestracja do serwisu odbywa się przy składaniu pierwszego zamówienia. Utworzony login i hasło dają dostęp do konta klienckiego i przy kolejnych zamówieniach pozwalają na korzystanie z opcji „Mam już konto” (podczas składania zamówienia) lub bezpośrednio funkcji „Zaloguj”.

§ 3.

 

Tworzenie oferty i proces zamawiania produktów

 

Oferta produktów dostępnych w klubie zakupowym jest aktualizowana dla każdej sesji. Rozpoczęcie sesji odbywa się w poniedziałki i jest sygnalizowane mailem informującym o jej uruchomieniu. Dopiero po otrzymaniu maila, można zamawiać produkty z aktualnej sesji.

Zamówienia przyjmowane są do wyczerpania limitu zamówień, nie później jednak niż do wtorku do godz. 20.00.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma drogą e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Jeśli ilość zamawianego produktu podczas dodawania do koszyka przekracza jego dostępność w serwisie, klient otrzymuje komunikat o ograniczonej dostępności. Ostateczne potwierdzenie listy zamówionych produktów klient uzyskuje zawsze po zatwierdzeniu zamówienia.

Zamówienie złożone przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu przepisów prawa Cywilnego.

W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Wartość zamówienia podawana podczas składania zamówienia jest szacunkowa. Ostateczna wartość zamówienia jest podawana przy odbiorze produktu. (Różnica w cenie podanej przy zamówienia a cenie końcowej, wynika z gramatury produktów sprzedawanych na sztuki (np. gomułka sera, cała szynka).

Zamówienia towarów mogą składać wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres email, co może być spowodowane w szczególności przez blokowanie lub usuwanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych.

Jednorazowe nieodebranie zamówionych produktów skutkuje wykluczeniem z możliwości uczestnictwa w klubie zakupowym.

§ 4.

 

Płatność i odbiór produktów

 

Płatność odbywa się przy odbiorze produktów. Możliwa jest płatność gotówkowa, kartą lub przelewem. Wyjątek stanowią zamówienia z opcją dowozu, gdzie płatność realizowana jest wyłącznie przelewem.

Za dokonany zakup wystawiany jest paragon. Na prośbę klienta, wystawiana jest też faktura.

Odbiór osobisty zamówionych produktów odbywa się we czwartki, w godzinach 16:00 – 18:30 w lokalizacji:

„Chata Kryspinów” na zewnątrz (z samochodu)

Istnieje możliwość skorzystania z opcji dowozu zamówienia, po uprzednim zgłoszeniu przez klienta w trakcie zamawiania produktów. Klient zobowiązany jest do podania imienia, nazwiska, telefonu odbiorcy oraz adresu dostawy. Złożenie zamówienia z opcją dowozu jest płatne. Za dostarczenie zamówienia doliczana jest kwota 20 zł za zamówienie o wartości poniżej 150 zł. Za zamówienie o wartości powyżej 150 zł, opłata wynosi 16 zł. Dowóz realizowany jest we czwartki, w godzinach 19:00- 22:00.

§ 5

 

Reklamacje i zwroty

 

Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia dostarczenia. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od daty odbioru pod adres firmy, po uprzedniej informacji drogą e-mailową (koszyk.lisiecki@gmail.com). Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru.

Żywność to specjalna grupa towarów, które na ogół mają krótszą przydatność do spożycia. Żywność złej jakości podlega reklamacji:

w terminie 3 dni od otwarcia towaru paczkowanego oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości.

w terminie 3 dni od dnia sprzedaży w przypadku towaru sprzedawanego luzem.

Reklamowany produkt, Klient może zwrócić w punkcie odbioru towaru, w godzinach jego funkcjonowania.

Po uwzględnieniu reklamacji, zwrot za reklamowany towar zostanie dokonany gotówkowo.

Przy stwierdzeniu niezgodności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonym towarem, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę i odmówić przyjęcia towarów, których nie zamawiał.

§ 6.

 

Ochrona danych osobowych

 

Wszystkie dane osobowe Klientów wymagane podczas rejestracji w serwisie są gromadzone i wykorzystywane tylko i wyłącznie w celach obsługi Klientów i realizacji zamówień w serwisie.

Rejestrując się na stronie sklepu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych i adresowych dla potrzeb obsługi zawartej umowy sprzedaży oraz w celu realizacji zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883).

Dane personalne Klientów są i będą udostępniane osobom trzecim, lub innym podmiotom gospodarczym wyłącznie w celu realizacji zamówienia. W innych celach dane personalne Klientów nie są i nie będą przekazywane osobom trzecim ani innym podmiotom gospodarczym.

Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.

§ 7.

 

Postanowienia końcowe

 

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 roku ( Dz.U. nr 22 poz.271 z póz.zm. )

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego umów jest sąd właściwy według przepisów prawa polskiego.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Przedsiębiorców za pośrednictwem sklepu internetowego umów jest sąd, w którego okręgu znajduje się siedziba Sprzedawcy/Usługodawcy.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 28 sierpnia 2023r.

 

Zatwierdzili:

 

Rafał Serafin